Kävelykilometrikisa

Valtakunnallinen Kävelykilometrikisa on avoin kaikille ja osallistua voit yksin tai liittyä RauSRes porukkaan. Kävely parantaa terveyttä ja hyvinvointia. Kävely on päästötön kulkutapa ja auttaa ehkäisemään ilmastonmuutosta, jos teet matkasi auton sijasta jalan. Kävely on olennainen osa joukkoliikenteen käyttöä. Ehkäpä voisit lisätä kävelyä jäämällä pysäkin tai kaksi aiemmin pois kyydistä.

la 1.5.2021 - su 31.10.2021

Suomi

Kilometrikisa on niin yksilöille kuin joukkueille suunnattu leikkimielinen kilpailu, jossa osallistujat kirjaavat kävelykilometrejään ja/tai -minuuttejaan ylös ja kartuttavat omaa tai oman joukkueensa kilometri- ja/tai minuuttisaldoa kisan aukiolon ajan. Vuonna 2021 kisan ajankohta on 1.5.-31.10.

Kilometrit ja/tai minuutit tulee kirjata viimeistään kahden päivän kuluessa kisan päättymisen jälkeen, jonka jälkeen kirjausmahdollisuus suljetaan.

Tänä vuonna sarjoja on neljä: yksilösarja, parisarja, piensarja ja suursarja. Sarjaa ei valita erikseen, vaan se määräytyy sen mukaan, kuinka monta ihmistä on ilmoittautunut joukkueeseen. Joukkue, jossa on 3-24 osallistujaa, osallistuu piensarjaan ja joukkue, jossa on vähintään 25 osallistujaa, siirtyy suursarjan puolelle. RauSRes:n tavoitteena olisi saada joukkue suursarjan puolelle.

Liity ja ilmoittaudu osoitteessa: Kävelykilometrikisa.fi  Rauman Seudun Reserviläisten joukkueeseen koodilla: R4u5Re5